Toegevoegd aan Winkelmandje
Item toegevoegd aan verlanglijst
Item verwijderd uit verlanglijst

TOYOTA Material Handling

IMMER-GOED biedt een uitgebreide selectie van tweedehands trucks, waaronder pallettrucks, reachtrucks, vorkheftrucks, en meer gespecialiseerde modellen zoals voor drive-in racks en push-back racks. Deze trucks worden wereldwijd ingezet in diverse sectoren zoals logistiek, retail, voedselverwerking, farmaceutische industrie, en koelopslag.


Onze inzet voor duurzaamheid komt tot uiting in onze Second Life-strategie, die erop gericht is de levensduur van trucks te verlengen en de ecologische voetafdruk te verkleinen. Dit wordt bereikt door het hergebruiken en opknappen van trucks, wat de productie van nieuwe grondstoffen vermindert en bijdraagt aan een circulaire economie.

Resultaten (22)
BT Lifter LHM230
BT Lifter LHM230
Draagvermogen
2300 kg
€ 568
(Excl. BTW)
Informatie
BT Levio LWE130
BT Levio LWE130
Urenstand
506
Draagvermogen
1300 kg
Bouwjaar
2018-01
€ 1.950
(Excl. BTW)
Informatie
BT SWE120
BT SWE120
Urenstand
669
Draagvermogen
1200 kg
Hefhoogte
2900 mm
Bouwjaar
2016
Masttype
Duplex tele
€ 2.500
(Excl. BTW)
Informatie
BT LEVIO LPE200
BT LEVIO LPE200
Urenstand
3139
€ 2.500
(Excl. BTW)
Informatie
BT SWE080L
BT SWE080L
Urenstand
141
Draagvermogen
800 kg
Hefhoogte
1580 mm
Bouwjaar
2015
Masttype
Simplex
€ 2.850
(Excl. BTW)
Informatie
TOYOTA BT STAXIO SWE100
TOYOTA BT STAXIO SWE100
Urenstand
3.938
Draagvermogen
1.000 kg
Hefhoogte
2.700 mm
Bouwhoogte
1.851 mm
Bouwjaar
2018
Masttype
Duplex tele
€ 3.000
(Excl. BTW)
Informatie
TOYOTA SWE200D
TOYOTA SWE200D
Urenstand
3049
Draagvermogen
1000 kg
Hefhoogte
2100 mm
Bouwjaar
2017
Masttype
Duplex tele
€ 3.000
(Excl. BTW)
Informatie
TOYOTA BT STAXIO SPE160
TOYOTA BT STAXIO SPE160
Urenstand
3949
Draagvermogen
1600 kg
Hefhoogte
4500 mm
Bouwjaar
2019-09
Masttype
Triplex hilo
€ 4.500
(Excl. BTW)
Informatie
Tweedehands reachtruck BT RRE140M
Tweedehands reachtruck BT RRE140M
Urenstand
7.707
Draagvermogen
1.400 kg
Hefhoogte
5400 mm
Bouwjaar
2012
Masttype
Triplex hilo
€ 4.500
(Excl. BTW)
Informatie
BT CBE130R
BT CBE130R
Urenstand
1177
Draagvermogen
1300 kg
Hefhoogte
3305 mm
Masttype
Duplex hilo
€ 6.500
(Excl. BTW)
Informatie
TOYOTA BT REFLEX RRE200
TOYOTA BT REFLEX RRE200
Urenstand
7441
Draagvermogen
2000 kg
Hefhoogte
6300 mm
Bouwjaar
2017
Masttype
Triplex hilo
€ 7.500
(Excl. BTW)
Informatie
BT RRE140E
BT RRE140E
Urenstand
4126
Draagvermogen
1400 kg
Hefhoogte
5400 mm
Bouwjaar
2016
Masttype
Triplex hilo
€ 7.750
(Excl. BTW)
Informatie
TOYOTA RRE140H
TOYOTA RRE140H
Urenstand
6.565
Draagvermogen
1.400 kg
Hefhoogte
8.000 mm
Bouwjaar
2018-04
Masttype
Triplex hilo
€ 8.500
(Excl. BTW)
Informatie
TOYOTA RRE140M
TOYOTA RRE140M
Urenstand
110
Draagvermogen
1.400 kg
Hefhoogte
5.400 mm
Bouwjaar
2019
Masttype
Triplex hilo
€ 8.500
(Excl. BTW)
Informatie
TOYOTA BT REFLEX RRE160H
TOYOTA BT REFLEX RRE160H
Urenstand
7893
Draagvermogen
1600 kg
Hefhoogte
9000 mm
Bouwjaar
2019
Masttype
Triplex hilo
€ 9.500
(Excl. BTW)
Informatie
TOYOTA (BT) RRE200E
TOYOTA (BT) RRE200E
Urenstand
10.379
Draagvermogen
2.000 kg
Hefhoogte
10.800 mm
Bouwjaar
2017
Masttype
Triplex hilo
€ 10.500
(Excl. BTW)
Informatie
TOYOTA 8FBM16T
TOYOTA 8FBM16T
Urenstand
3.737
Draagvermogen
1.600 kg
Hefhoogte
4.700 mm
Bouwjaar
2018
Masttype
Triplex hilo
€ 12.700
(Excl. BTW)
Informatie
TOYOTA 8FBMT18
TOYOTA 8FBMT18
Urenstand
3.287
Draagvermogen
1.800 kg
Hefhoogte
4.700 mm
Bouwjaar
2015
Masttype
Triplex hilo
€ 12.750
(Excl. BTW)
Informatie
TOYOTA 8FBMT35
TOYOTA 8FBMT35
Urenstand
2.177,48
Draagvermogen
3500 kg
Hefhoogte
4000 mm
Bouwjaar
2013
Masttype
Duplex tele
€ 13.500
(Excl. BTW)
Informatie
TOYOTA 8FBMKT25
TOYOTA 8FBMKT25
Urenstand
2461
Draagvermogen
2500 kg
Hefhoogte
4300 mm
Bouwjaar
28/04/2017
Masttype
Triplex hilo
€ 16.637,50
(Excl. BTW)
Informatie
TOYOTA 8FBEKT18
TOYOTA 8FBEKT18
Urenstand
2705
Draagvermogen
1800 kg
Hefhoogte
5000 mm
Bouwjaar
2015
Masttype
Triplex hilo
€ 11.750
(Excl. BTW)
Informatie
TOYOTA 8FBMKT25
TOYOTA 8FBMKT25
Urenstand
5870
Draagvermogen
2500 kg
Hefhoogte
5000 mm
Bouwjaar
2018
Masttype
Triplex hilo
€ 15.500
(Excl. BTW)
Informatie

Onze inzet voor duurzaamheid komt tot uiting in onze Second Life-strategie, die erop gericht is de levensduur van trucks te verlengen en de ecologische voetafdruk te verkleinen. Dit wordt bereikt door het hergebruiken en opknappen van trucks, wat de productie van nieuwe grondstoffen vermindert en bijdraagt aan een circulaire economie.

Verdere Verdieping in de Second Life-strategie van Immer-Goed


Herbestemming en Re-manufacturing

In de kern van onze Second Life-strategie ligt het concept van herbestemming en re-manufacturing. Dit proces begint met de grondige inspectie van gebruikte trucks om te bepalen welke onderdelen gereviseerd of vervangen moeten worden. Door deze trucks een tweede leven te geven, zorgen we ervoor dat waardevolle materialen en componenten opnieuw worden gebruikt in plaats van dat ze als afval eindigen.


Voordelen voor het Milieu

Het hergebruiken en opknappen van trucks draagt aanzienlijk bij aan de vermindering van de ecologische voetafdruk. Hier zijn enkele specifieke voordelen:

  1. Minder Afval: Door gebruikte trucks op te knappen in plaats van nieuwe te produceren, reduceren we de hoeveelheid afval die naar stortplaatsen gaat.
  2. Lagere CO2-uitstoot: De productie van nieuwe trucks vereist veel energie en grondstoffen, wat resulteert in een hoge CO2-uitstoot. Door bestaande trucks te hergebruiken, verminderen we deze uitstoot drastisch.
  3. Beperking van Grondstoffen: Door hergebruik verminderen we de vraag naar nieuwe grondstoffen zoals staal en rubber, wat leidt tot minder mijnbouw en productiegerelateerde milieuvervuiling.


Economische Voordelen

Naast de milieueffecten biedt de Second Life-strategie ook economische voordelen voor klanten:

  1. Kostenbesparingen: Hergebruikte en opgeknapte trucks zijn doorgaans goedkoper dan nieuwe modellen, waardoor klanten aanzienlijk kunnen besparen op hun investeringen in materiaalbehandelingsapparatuur.
  2. Toegenomen Waarde: Door de levensduur van trucks te verlengen, krijgen klanten meer waarde voor hun oorspronkelijke investering, wat bijdraagt aan een betere ROI (Return on Investment).


Kwaliteitsborging

Elke truck die door het Second Life-programma gaat, ondergaat strikte kwaliteitscontroles en tests om ervoor te zorgen dat deze voldoet aan de hoge normen die klanten van ons verwachten. Dit omvat onder andere:

  • Grondige Inspectie: Elk onderdeel van de truck wordt geïnspecteerd en beoordeeld.
  • Reparatie en Vervanging: Versleten of defecte onderdelen worden gerepareerd of vervangen door hoogwaardige componenten.
  • Uitgebreide Testen: Na de opknapbeurt ondergaat de truck een reeks tests om ervoor te zorgen dat hij optimaal presteert.


Circulaire Economie

Door in te zetten op een circulaire economie, draagt onze Second Life-strategie bij aan een duurzamere toekomst. In een circulaire economie worden producten en materialen voortdurend hergebruikt, wat leidt tot minder afval en een efficiënter gebruik van hulpbronnen. Ons programma zorgt ervoor dat trucks meerdere levenscycli doorlopen, wat een sleutelelement is in deze duurzame aanpak.


Toekomstige Innovaties

Immer-Goed blijft investeren in onderzoek en ontwikkeling om de Second Life-strategie verder te verbeteren. Dit omvat de introductie van nieuwe technologieën en methoden om het hergebruik en de opknapbeurt van trucks nog efficiënter en milieuvriendelijker te maken.


Conclusie

De Second Life-strategie van Immer-Goed is een krachtige benadering om de levensduur van trucks te verlengen en de ecologische voetafdruk te verkleinen. Door trucks te hergebruiken en op te knappen, dragen we bij aan een duurzamere toekomst en bieden we economische voordelen voor onze klanten.

Altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste producten?

Schijf je dan in op onze nieuwsbrief

Inschrijven
Sluiten